skip to Main Content

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد ؛ ایجاد ۸۶۹۱ شغل برای نیازمندان کمیته امداد هرمزگان در سال ۱۳۹۹

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ایجاد هشت هزار و ۶۹۱ فرصت شغلی در قالب شش هزار و ۳۹۱ طرح اشتغال زایی و یک هزار کاریابی برای نیازمندان استان هرمزگان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز ؛ جلیل تراهی ، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: ایجاد فرصت شغلی برای ولی نعمتان تحت حمایت ، یکی از اولویت‌هاو برنامه های کمیته امداد در توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد می باشد که در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان با اجرای شش هزار و ۳۹۱ طرح اشتغال زایی و یک هزار کاریابی زمینه ایجاد اشتغال برای هشت هزار و ۶۹۱ نفر از نیازمندان را به طور مستقیم فراهم نموده است.
تراهی افزود: اعتباری که برای اشتغال زایی نیازمندان در سال ۱۳۹۹ هزینه شده است بالغ بر ۱۷۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان بوده که از این میزان ۱۶۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی و ۱۷ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی (صندوق قرض الحسنه امداد ولایت) می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: از مجموع اشتغال ایجاد شده ۴۸۹ مورد در زمینه کشاورزی، ۹۷۵ مورد دامداری، ۸۹ مورد صیادی ، دو هزار و ۱۶۶ مورد صنایع دستی ، دو هزار و ۲۱۸ مورد خدماتی، ۴۵۴ مورد صنفی و صعنتی و همچنین یک هزار مورد کاریابی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: تلاش کمیته امداد این است که با اجرای برنامه های توانمندسازی از جمله مسکن ، اشتغال، فرهنگی و تحصیلی و غیره بتوانیم خانواده های نیازمند را با ایجاد خود باوری وعزت نفس از وابستگی خارج نموده و به استقلال و خوداتکایی رهنمون نماید.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top