skip to Main Content

برگزاری دوره های آموزشی مرمید ( پری دریایی) توسط اولین مربی پری دریایی در ایران

بانوی فعال هرمزگانی سمیرا کمال فرد ،اولین مربی رشته پری دریایی در ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز با اشاره به این رشته جدید در کشور گفت:رشته ی پری دریایی یا مرمید که به تازگی وارد ایران شده است و این رشته زیر مجموعه رشته غواصی است که هم اکنون موفق شده ایم در آب های نیلگون خلیج فارس آموزش همگانی دهیم .

وی افزود: رشته پری دریایی رشته ای است که باید افراد شنا را بلد باشند و با استفاده از باله های مخصوص و لباس ها خاص بتوانند حرکات نمایشی را انجام دهند.

بانوی فعال هرمزگانی با اشاره به استقبال دختران هرمزگانی در این رشته جدید گفت:دختران هرمزگانی به خوبی از آن استقبال کرده اند و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

کمال فرد با اشاره به تهیه لباس های پری دریایی برای آموزش بیان کرد:لباس های پری دریایی به صورت سنتی و اسلامی خودمان طراحی کرده ایم و این خودش کمک شایانی شده که هزینه های دوره ها کاهش پیدا کند و همچنین نباید از خارج کشور وارد کنیم .

بانوی فعال هرمزگانی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه این رشته سه ماه است وارد کشور شده و به صورت تفریحی و همگانی در سواحل زیبای خلیج فارس انجام می شود.

تهیه کننده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top