skip to Main Content

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس:اعمال محدودیت های رنگ بندی نارنجی در شهرستان بندرعباس

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان بندرعباس از اعمال محدودیت های رنگ بندی نارنجی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر، فرزاد ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی شهرستان بندرعباس از سوی وزارت بهداشت، محدودیت های رنگ نارنجی در بندرعباس اعمال خواهد شد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: شهرستان بندرعباس در سال گذشته به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به میانگین کشوری وضعیت خوبی داشته که جا دارد از کلیه دستگاه ها خصوصا دستگاه های ذیربط و مردم شریف و فهیم بندرعباس که در این زمینه تلاش نمودند تشکر و قدر دانی شود اما لازم است کماکان پروتکل های بهداشتی رعایت گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس همچنین بر ممنوعیت تردد شبانه خودروها در شهر از ساعت ۲۲ شب الی ۳ بامداد تاکید کرد و افزود: شهروندان عزیز از تردد های غیر ضروری در شهر خودداری نموده و در صورت ضرورت با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از منزل خارج شوند و لازم است اماکن عمومی از جمله پمپ بنزین ها و مراکز خرید روزانه ضد عفونی و گند زدایی شوند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از تلاش و همکاری مسئولین در ایام تعطیلات نوروزی اظهار امیدواری کرد: امید است با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و تلاش مسئولین روند شیوع بیماری رو به کاهش برود.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top