skip to Main Content

تجلیل از مدیرعامل آبفا برای کسب رتبه در تحقق رفتار مطلوب سازمانی


در مراسمی با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از تلاش های مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در تحقق رفتار مطلوب سازمانی در صیانت از حقوق شهروندی و رعایت عفاف و حجاب قدردانی شد‌.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر بادگیر ؛در این مراسم معاون استاندار هرمزگان از تلاش امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تجلیل و لوح تقدیر فریدون همتی استاندار هرمزگان را به وی اعطا کرد.
در این لوح تقدیر آمده است:
میثاق، تعهد و عمل به تکلیف همواره شالوده همه فعالیت‌ها و تلاش‌های خداپسندانه بوده و حضور نیروهای پرتلاش در خدمت به نظام جمهوری اسلامی شایسته تجلیل است.
ستاد صیانت در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری، با هدف ایجاد فضای مناسب از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی انجام می گردد.
اینک که با عزم راسخ و ذهن خلاق در این راه پرتلاش گام نهاده اید از جنابعالی که با کسب نمره خوب با رعایت اصل شایستگی موفق به تحقق رفتار مطلوب سازمانی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و رعایت عفاف و حجاب گشته اید قدردانی نموده و امید داریم که در راستای اعتلای مدیریت و ارتقای بهره وری چون گذشته به قله‌های رفیع سعادت و سرافرازی دست یابید.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top