skip to Main Content

انتشار فراخوان دومین جشنواره دیوار نگاری خلیج فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : فراخوان دومین جشنواره دیوار نگاری خلیج فارس منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر؛رضا کمالی زرکانی با اعلام این خبر گفت : هفته هرمزگان و یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس ۲ الی ۹ اردیبهشت ماه با برگزاری ده ها رویداد و جشنواره برگزار می شود.

وی به دومین جشنواره دیوار نگاری خلیج فارس اشاره کرد و افزود : هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد پیوند بیشتر مردم جامعه با هنر و فرهنگ ایران اسلامی ، توسعه گردشگری ، معرفی گرایش های نوین هنری و افزایش نقش هنرمندان در زیبا سازی فضای شهری و … می باشد.

کمالی زرکانی به موضوع جشنواره اشاره کرد و بیان داشت : با توجه به تقارن این رویداد با روز ملی خلیج فارس و آزاد سازی جزایر از استعمارگران ، موضوع جشنواره روایت های حماسی در باب سرنگونی استعمار در جنوب و خلیج فارس می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : دیوار نگاری ها در دو بخش شامل آثاری با الهام از خطوط فارسی و آثاری بر اساس نقاشی ایرانی می باشد.

وی به جوایز جشنواره اشاره کرد و گفت : به سه نفر برگزیده این جشنواره علاوه بر دیپلم افتخار مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهداء می شود.

گفتنی است : شرکت در این جشنواره برای همه سنین آزاد می باشد و علاقه مندان می توانند نمونه آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا ۲۵ فروردین به دبیرخانه واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واحد امور هنری ارسال نمایند.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top