skip to Main Content

دستگیری مسافر مثبت کووید فراری کرونا در راه آهن بندرعباس

به گزارش بادگیر نیوز /مسافر جوان کرونایی به همراه همسر و فرزندش در هنگام بازگشت به زادگاهش، در راه آهن بندرعباس دستگیر شد و این مرد بلافاصله علیرغم میل باطنی  با خانواده اش به  قرنطینه اجباری رفت.

 وی که اهل یکی از استانهای مرکزی کشور می باشد، مدتی قبل به قصد سفر به قشم و درگهان، راهی بندرعباس شد و در اسکله شهید حقانی مورد تست کرونا قرار گرفت؛ تست وی مثبت و از رفتن به قشم ممانعت شد؛ اما این خانواده سه نفره به صورت مخفیانه راهی قشم شدند. آنها پس از چند روز گشت و گذار در جزیره، به بندرعباس آمدند و سوار بر قطار، قصد رفتن به استان خودشان را داشتند که در کوپه قطار دستگیر شدند.
 
ممانعت از سفر ۸ خانواده به قشم
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مورد گفت: در ۱۰ روز گذشته، جواب تست کرونایی ۸ نفر از مسافران که هر کدام با خانواده خود در اسکله شهید حقانی حضور داشتند که به  قشم سفر کنند، مثبت شد.
دکتر فاطمه نوروزیان افزود: سفر این افراد به جزیره ممنوع شد و آنها به همراه خانواده هایشان به قرنطینه رفتند.
وی ادامه‌داد: اما یکی از آنها علیرغم ممانعت و قرنطینه شدن، به صورت مخفیانه به قشم سفر کرد و به دلیل بی مبالاتی و تهدید سلامت مردم و کسبه، از طریق نهادهای قضایی و امنیتی مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.
 
 تلاش بی وقفه برای یافتن مسافر فراری
 دکتر نوروزیان افزود:  این مسافر تلفن همراه خود را خاموش کرده بود و همکاران ما با همکاری نهادهای قضایی و امنیتی، پیگیری های زیادی برای یافتن وی انجام دادند تا اینکه این پی گیری ها نتیجه داد و این خانواده که در کوپه قطار بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
دکتر نوروزیان اظهار داشت که این خانواده شهرستانی، در حال حاضر در قرنطینه اجباری به سر می برند.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top