skip to Main Content

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور مقطع در کارشناسی

به گزارش بادگیر نیوز ؛دکتر خیری، گفت:مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای پذیرش ترم مهرماه ۹۹ تا ۹ مهرماه تمدید شده است و ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:وام ۲۰ میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم، از جمله تسهیلات ویژه برای دانشجویان این دانشگاه است.

وی با اشاره به ثبت نام و پذیرش دانشجو که بر اساس سوابق تحصیلی در حال حاضر انجام می شود، اظهار داشت:

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی است و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی صورت می گیرد و تا روز چهارشنبه ۹ مهرماه ادامه دارد.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه دانشجویان عدم مراجعه بدون پرداخت شهریه می توانند به تحصیل برگردند، از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در
دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند، خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان از سراسر استان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شده است.

 

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top