- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

مدیرعامل شرکت توزیع برق در دیدار با فرماندار ویژه میناب

به گزارش بادگیر نیوز؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش ۱۰۰ درصدی مراجعه مشترکین در اولویت طرح های این شرکت است .

مهندس هاجر عبدی در دیدار با فرماندار ویژه میناب افزود: میز خدمت الکترونیکی از سال گذشته در جهت کاهش مراجعه حضوری مشترکین با ارائه ۲۱ خدمت راه اندازی شده و در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به شیوع بیماری کرونا این خدمات توسعه و برای جلب رضایت حداکثری مشترکین اقدامات موثری انجام شده است که به زودی در قالب خدمات غیرحضوری جدید معرفی خواهد شد.

مهندس عبدی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به ابلاغ مصوبه هیئت دولت مبنی بر اجرای طرح برق امید با موضوع اصلاح مصرف و حمایت از مشترکین خانگی کم مصرف ، فرصت مناسبی برای مشترکین خانگی است تا ضمن حفظ رفاه خانواده از این طرح و تخفیف هزینه های برق مصرفی استفاده نمایند که در همین راستا طی روزهای آینده آموزش ها و اطلاع رسانی های لازم به مشترکین و مردم به صورت ویژه آغاز می گردد .
وی در ادامه به اهمیت پرداخت هزینه برق مصرفی اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه ارائه خدمات به مشترکین و توسعه شبکه از محل پرداخت هزینه‌ های برق مصرفی تامین می شود، مشترکین می بایست صورتحساب برق خود را در موعد مقرر پرداخت نمایند و دهیاران نیز می توانند در اجرای این فرآیند در همراهی مشترکین اقدامات موثری انجام دهند.
فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات مناسب انجام شده گفت: درحال حاضر ۶۷ درصد جمعیت این شهرستان در مناطق روستایی زندگی می کنند و توسعه خدمات زیربنایی در روستاها به ویژه تامین برق و روشنایی معابر از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مهندس مجید سلحشور افزود: شهرستان میناب همه ساله با پدیده بادهای موسمی همراه با گردوخاک مواجه است و شبکه برق نیز تحت تاثیر این بادها دچار آسیب می شود. سال گذشته براثر طوفان شدید شبکه برق منطقه تیاب آسیب دید که با اقدام سریع شرکت توزیع برق، شبکه آسیب دیده بازسازی شد. همچنین اصلاح شبکه بازار بزرگ میناب سال گذشته آغاز شد که خوشبختانه علاوه بر زیباسازی شبکه تاثیر زیادی در رفع نوسان این بازار داشت.
وی اضافه کرد: فرمانداری میناب آمادگی هر گونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق در جهت رفع مشکلات و تقاضای مردم در چارچوب ضوابط قانونی را دارد .

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی