skip to Main Content

کمک ۲۵۰ میلیون تومانی کارکنان آبفا هرمزگان در اجرای طرح مواسات

به گزارش بادگیر نیوز؛در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امین قصمی مدیرعامل آبفا، طرح توزیع بسته های مواد غذایی(مواسات و همدلی) اهدایی کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان به نیازمندان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این مراسم با قدردانی از اهدای یک هزار بسته معیشتی از سوی کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان افزود: هدف گذاری ما در اجرای این طرح جمع آوری و توزیع یکصد هزار بسته معیشتی در سطح استان بود که خوشبختانه با همت مردم پیش بینی می کنیم تا پایان رمضان ۲۰۰ هزار بسته معیشتی جمع آوری و توزیع شود.
وی با بیان اینکه کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان در اجرای این طرح یکهزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند، گفت: تمامی هزینه تهیه بسته های معیشتی را خود کارکنان متقبل شده اند که الگوی مناسبی برای پیاده سازی در سایر دستگاه هاست.
امام جمعه بندرعباس ابراز امیدواری کرد، با پای کار آمدن سایر دستگاه های دولتی که تاکنون در اجرای طرح مواسات مشارکت نداشته اند این حرکت تقویت شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به مشارکت کارکنان آبفا در اجرای طرح های خیرخواهانه گفت: پرسنل آبفا علاوه بر مشارکت در طرح مواسات، در قالب برنامه های متعدد فرهنگی زمینه آزادسازی زندانیان و همچنین کمک به افراد نیازمند پیش قدم بوده اند.
امین قصمی افزود: توزیع بسته های معیشتی از ۵ سال پیش با برنامه ریزی در کمیته فرهنگی آغاز شد که هر ساله در ماه مبارک رمضان این بسته ها توزیع می شود.
وی ادامه داد، تمامی هزینه های خرید بسته های معیشتی را کارکنان آبفا متقبل شده اند که نتیجه همدلی و اعتمادی است که در شرکت شکل گرفته است.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان افزود: توزیع این بسته ها در کل استان هرمزگان و زیر نظر ائمه جمعه شهرستان ها توزیع خواهد شد.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top