skip to Main Content

دستگیری سارقان با۹ کیلو طلای مسروقه

به گزارش بادگیر نیوز؛سردار ” غلامرضا جعفری ”  اظهار داشت : در پی مراجعه یکی از طلافروشان بندرعباس به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر سرقت ۹ کیلو طلا به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال از مغازه وی بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و بهره گیری از شیوه های پلیسی به شاگرد مغازه مشکوک شده و با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در بندرعباس دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت : متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود و بازجویی فنی به ناچار لب به اعتراف گشود و معترف شد در روز تعطیل ۹ کیلو طلا را با همدستی فرد دیگری از مغازه شاکی سرقت کرده و به اتفاق پدرش به مغازه ای دیگر در یکی از محلات بندرعباس انتقال داده اند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد : سارقان پس از آب کردن طلاها و تبدیل آنها به شمش کلیه اقلام مسروقه را به یکی دیگر از اعضای این باند داده تا در یکی از استان های همجوار به فروش برساند که در ۳ عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر ۶ نفر از اعضای این باند که در سرقت مشارکت داشته اند دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به جرم ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۹کیلو طلای مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top