- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

کشف ۱۱کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه در بندر خمیر

به گزارش بادگیر نیوز؛سردار”غلامرضا جعفری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی بندرخمیر با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از  انتقال یک محموله مواد مخدر شیشه توسط قاچاقچیان با یک دستگاه پژو۴۰۵ با خبر شده و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی حین گشت زندی در در محور” بندرعباس – بندر پل” به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک ودستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرارکرد که پس از تعقیب و گریز سریع خورو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد ، اذعان کرد: خودروی حامل محموله مواد مخدر شیشه نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان از عموم شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتشار دهنده/آرزو محمدی