- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

نمایشگاه عرضه محصولات فرعی جنگلی ، مرتعی و صنایع دستی در اداره کل منابع طبیعی هرمزگان گشایش یافت

به گزارش بادگیر نیوز؛به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه عرضه محصولات فرعی جنگلی و مرتعی و صنایع دستی در اداره کل منابع طبیعی هرمزگان گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت تعاونی های منابع طبیعی ،محصولات جنگلی ،عرقیجات گیاهی ، انواع ترشیجات ،شوری جات ، صنایع دستی محلی و نان های سنتی را در معرض دید عموم قرار داند.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان گفت: هم اکنون ۳۶شرکت تعاونی عضو صندوق هستند که تاکنون ۸ نمایشگاه عرضه محصولات جنگلی برای فروش محصولات این نمایشگاها برگزار شده است .

حجت دهقانی افزود:صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی به بهره برداران و تعاونی های عضو صندوق تسهیلات کم بهره با کارمزد ۴ درصد با ضمانت سفته و بدون نیاز به ضامن در مدت ۲ روز پرداخت می کند.

نمایشگاه عرضه محصولات فرعی جنگلی ، مرتعی و صنایع دستی به مدت ده روز در اداره کل منابع طبیعی هرمزگان دایر است .

مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان :

در طول هفته منابع طبیعی عملیات خشکه چین در تمام شهرستانها و حوزه ها برگزار شود

امید ذاکری در دومین جلسه هفته منابع طبیعی با حضور معاونین و روسای ستادی ، با تبریک دهه مبارک فجر گفت: در طول هفته منابع طبیعی، عملیات خشکه چین در تمام شهرستانها و حوزه ها برگزار شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان ؛ وی افزود: در هفته منابع طبیعی حضور سازمان های مردم نهاد در بحث های فرهنگی و ترویجی در تمام شهرستانها حداکثری باشد و و این سازمان ها شناخت بیشتری از منابع طبیعی داشته باشند.

مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان برحضور فعالانه هنرمندان و ورزشکاران در هفته منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: درهفته منابع طبیعی هنرمندان فعال ، همیاران طبیعت و سازمان های مردم نهاا که همکاری مستمر با اداره دارند مورد تجلیل قرار گیرند.

ذاکری افزود: با توجه به اینکه شعار هفته مشخص شده است مکاتبات لازم با دبیرخانه شورای اداری استانداری صورت گیرد تا شعار هفته منابع طبیعی در طول هفته در سربرگ نامه ها منتشر شود.

مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان با اشاره به اینکه طرح حضور مدیر کل و معاونین در میز خدمت مورد رضایت ارباب رجوع قرار گرفته است گفت: برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا در طول دهه فجر هر روز یکی از معاونین اداره کل با حضور در میز خدمت پاسخگوی ارباب رجوع هستند.

انتشاره دهنده/آرزو محمدی