skip to Main Content

تیم آفرود داوطلب جمعیت هلال احمر به کمک مردم سیل زدگان شرق هرمزگان آمد

به گزارش بادگیر نیوز؛ جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به دلیل بارش‌های شدید و وقوع سیل در شهرستان های بشاگرد و جاسک تیم خودروهای آفرود هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان به منظور تسریع در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

براساس این گزارش به دلیل مسدود شدن برخی راههای ارتباطی شرق هرمزگان و قابلیت مناسب خودروهای آفرود برای تردد در مناطق صعب العبور،۴تیم از کلوپ سافاری و گردشگری استان با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان جهت امدادرسانی عازم مناطق سیل زده شد.

گفتنی است؛ این تیم متشکل از ۴ دستگاه خودرو به همراه شش نفر داوطلب و یک نفر پزشک متخصص جهت امدادرسانی، توزیع و تقسیم اقلام امدادی به شهرستان های جاسک و بشاگرد اعزام شدند.

به دلیل مسدود شدن راههای ارتباطی شهرستان بشاگرد، تیم های آفرود با حضور در بخش گافروپارامون نسبت به جابجایی خانواده های گرفتار در محاصره سیلاب اقدام کردند که دراین بین یک کودک بیمار نیز جهت درمان به مراکز درمانی اعزام شد.

توزیع اقلام امدادی بین حادثه دیدگان روستاهای جاسک و تاکنون ویزیت بیش از ۳۰بیمار توسط پزشک اعزامی داوطلب جمعیت هلال احمر از دیگر اقدامات اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان در مناطق سیل زده است.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top