skip to Main Content

تشریح آخرین جزییات امدادرسانی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز ؛مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل این جمعیت با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان سیلاب در شرق هرمزگان گفت: به دلیل مسدود شدن بخش گسترده ای از راههای ارتباطی در این منطقه عملیات امدادرسانی به وسیله بالگرد و خودرو های کمک دار در مناطق صعب العبور در حال انجام است.

وی از امدادرسانی به یک بیمار از اهالی روستای مرانگ شهرستان بشاگرد خبر داد و اظهار کرد:این بیمار ۶۵ساله به دلیل مشکل کلیوی توسط بالگرد جمعیت هلال به مرکز درمانی شهرستان جاسک منتقل شد.

مهندس سلحشور بیان کرد:با اقدام به موقع امداد رسانان جمعیت هلال احمر و اورژانس در حضور به موقع در صحنه و انتقال سریع بیمار به بیمارستان ، حال عمومی وی مناسب اعلام شده است.

وی در ادامه تاکید کرد:توزیع بسته های غذایی، اقلام زیستی و وسایل گرمایشی بین ساکنان حادثه دیده روستاهای بشاگرد و جاسک در حال انجام است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت:از ابتدای وقوع سیل در شهرستان بشاگرد و جاسک تاکنون بالغ بر ۱۱۰ نفر_روز امدادگر در صحنه حضور داشته و به بیش از دو هزار خانوار آسیب دیده امدادرسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه از توزیع بیش از ۷۰۰ دستگاه چادر و ۱۸۰۰ تخته پتو، ۸۰۰کیلو نایلون و بیش از ۳۰۰۰ بسته غذایی میان سیل‌زدگان شرق هرمزگان خبر داد.

وی گفت: همچنین تاکنون مقادیر زیادی قند و شکر، حبوبات، برنج، چراغ والوور، انواع کنسرو و اقلام امدادی میان آسیب دیدگان در شهرستان بشاگرد و جاسک توزیع شده است.

مهندس سلحشور با اشاره به برپایی ۱۰ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک گفت: کمپ های اسکان اضطراری در روستاهای گرندو، حاجی آباد، لیری، گنجک، سدیچ، نوروزکار، گشمی و سورگلم برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد:جمعیت هلال احمر هرمزگان جهت ارائه امدادرسانی به حادثه دیدگان سیلاب تا زمان عادی شدن شرایط در آماده باش کامل بسرمی برد.

 

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top