skip to Main Content

کمبود فضا و نیرو سبب فشار مضاعف بر پرستاران هرمزگان شده است/ پیگیرانه به دنبال ارتقای تراز درمانی استان هستیم و بزودی شرایط تغییر خواهد کرد

به گزارش بادگیر نیوز، حسین هاشمی تختی شامگاه جمعه در جمع پرستاران تامین اجتماعی استان هرمزگان اظهار کرد: پرستاری ایثار و ایمان توامان است و تلاشی که پرستاران جامعه ما برای خدمت به بیماران می‌کشند، کمتر از مجاهدت در راه خدا نیست.

وی با بیان این که نجات انسان‌ها در هر سنگری مقدس است، افزود: پرستاران در چرخه درمان، مهم‌ترین بخش از فرآیند بهبود یک بیمار است و لبخند رضایت بیمار بزرگ‌ترین و باارزش‌ترین هدیه‌ای است که خداوند به پرستاران می‌بخشد.

نماینده مردم هرمزگان با اشاره به مشکلات متعدد پرستاران و کمبودهای پیش روی این عزیزان، تصریح کرد: آرامش در وجود یک پرستار از چنان تاثیری در روحیه بیماران داراست که سبب‌ساز التیام و الهام‌بخش بیمار است.

هاشمی تختی اضافه کرد: الگوی کم‌نظیری همچون حضرت زینب کبری در برابر پرستاران است که جلوه بی‌مانند صبر و ایثار و ایمان است و شما بدانید با خدمت شایسته به بیماران در مسیر آن بانوی گرانقدر گام بر می‌دارید.

وی با اشاره به مشکلات حوزه درمان در هرمزگان، خاطرنشان کرد: ما در هرمزگان هم به لحاظ کمبود فضا و کم کمبود نیروی بیمارستانی در مضیقه قرار داریم و همه توان‌مان را در مجمع نمایندگان و استاندار هرمزگان و مسئولین بهداشت و درمان استان بر این نهادیم که این سرانه را به متوسط کشوری برسانیم تا بتوانیم به انتظارات و نیازها در این بخش پاسخ دهیم.

هاشمی تختی گفت: دولت به لحاظ اعتبارات بشدت در مضیقه است اما با این حال ما دست از پیگیری‌ها نکشیده‌ایم و بزودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان خواهیم بود که نویدبخش بهبود شرایط برای مردم است.

 

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top