skip to Main Content

نشست فرماندار خمیر با رئیس دانشگاه آزاد استان در خصوص آخرین وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی خمیر

به گزارش بادگیر نیوز ؛صبح امروز نشستی با حضور فرماندار خمیر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ، رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ،مدیرعامل سیمان هرمزگان، شهردار، رئیس شورای شهر و امام جمعه موقت اهل سنت شهر بندرخمیر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمیر در خصوص آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

استفاده از ظرفیت صنایع موجود در منطقه بویژه سیمان هرمزگان جهت مشارکت در تکمیل این مجتمع آموزشی ، مستقل شدن دانشگاه آزاد خمیر ،افزایش رشته ها متناسب با ظرفیت شهرستان، ورود دانشگاه در حوزه‌های بنادر و دریانوردی، گردشگری، صادرات و واردات با توجه به ظرفیت شهرستان و‌ ..‌. از جمله موضوعات مهم این نشست بوده است.

گفتنی است در این سال ها ،یکی از مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر ، نداشتن ساختمان آموزشی مستقل بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های نهادهای مذکور ، هم اکنون فضای آموزشی این دانشگاه تکمیل شده و در حال حاضر این دانشگاه از لحاظ سخت افزاری در وضعیت مناسبی به سر می برد اما یکسری از ریزه کاری هایی از جمله محوطه سازی، فضاسازی ، فضای سبز، نصب آسانسور تا مرحله تکمیل ساختمان دانشگاه باقی مانده است.

این دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار و با زیربنایی برابر با ۲۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه ساخته شده که تاکنون بیش از ۳۳میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتشار دهنده /آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top