skip to Main Content

احداث ۵۷ واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان در شهرستان بستک

به گزارش بادگیر نیوز؛جواد رستمی زاده، رئیس کمیته امداد شهرستان بستک بابیان این مطلب که یکی از خدمات ارزشمند و ماندگار، ایجاد سرپناه برای ایتام و نیازمندان است، گفت: کمیته امداد با مشارکت حامیان و خیران، ۵۷ واحد مسکونی روستایی در راستای تأمین مسکن خانواده‌های ایتام و نیازمندان شهرستان بستک احداث می‌کند.

رستمی زاده با اشاره به اینکه برای ساخت هر واحد مسکن ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده، اظهار داشت: برای احداث این واحدهای مسکونی مجموعاً مبلغ دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود که ۷۵۰ میلیون تومان آن از محل مشارکت حامیان ایتام، ۹۶۰ میلیون تومان توسط خیران بستکی و یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان آن نیز توسط کمیته امداد تأمین‌شده است.
وی افزود: عملیات احداث هر ۵۷ واحد مسکونی از تیرماه امسال آغازشده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امید است تا بهمن‌ماه امسال کلیه تکمیل و به بهره‌برداری برسند.
رئیس کمیته امداد شهرستان بستک یادآور شد: کمیته امداد با مشارکت مردم و خیرین تلاش می‌کند با ارائه خدمات اثربخش مشکلات اساسی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را در زمینه‌های مختلف تا حد امکان رفع نماید.
رستمی زاده در ادامه به همکاری خداپسندانه حامیان بستکی در طرح اکرام ایتام اشاره و بیان کرد: یک نفر از حامیان نیک‌اندیش بستکی، به‌تنهایی حمایت مادی و معنوی ۳۹۶ یتیم را در شهرستان بستک به عهده گرفته و ماهانه به‌صورت مستمر مبلغ ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌نماید.
وی ضمن دعوت از کلیه اصناف، بازرگانان، بنگاه‌های اقتصادی و کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: مردم نیک‌اندیش شهرستان بستک می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و همچنین مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد در شهرستان بستک برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام آمادگی نمایند.

 

انتشار دهنده/ آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top