skip to Main Content

هرمزگان در جمع حراست های برتر کشور ایستاد

به گزارش بادگیر نیوز  ، علی ایرازه رئیس اداره حراست آموزش و پرورش هرمزگان با عنوان این خبر،گفت: حراست آموزش و پرورش مطابق آیتم های مورد ارزیابی و تلاش در جهت حفاظت و صیانت از نظام تعلیم و تربیت، به عنوان حراست برتر وزارت آموزش و پرورش کشور انتخاب شد.

وی افزود: این انتخاب از بین تمام ادارات کل آموزش و پرورش استانها و نیز از بین حراست سازمان ها، معاونت ها و ادارات وزارت آموزش و پرورش کشور صورت گرفته است.

ایرازه به کسب رتبه برتر استانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: حراست اداره کل آموزش و پرورش در سال جاری به عنوان حراست برتر در بین همه دستگاه های اجرائی استان هرمزگان انتخاب شده بود.

این مسئول تصریح کرد: در هر موفقیتی عناصر مختلفی دخیل هستند که این موفقیت نیز مرهون رهنمودهای مدیرکل آموزش و پرورش، تلاش شبانه روزی کارشناسان حراست مناطق، همکاری سایر دستگاهها با آموزش و پرورش و همچنین همراهی فرهنگیان استان هرمزگان بوده است.

ایرازه با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران، هوشیاری ملت را در صحنه های حساس مهم برشمرد و گفت: در دنیای پرتلاطم تبلیغاتی و اهرم های فشار اقتصادی دشمن که ترویج ناامیدی، دلسردی مردم از انقلاب و ایجاد ناامنی را دنبال می کنند، حفظ و صیانت از کشور را باید سرلوحه فعالیت ها قرار داده و با ذکاوت و ولایت پذیری، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

انتشار دهنده/ آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top