skip to Main Content

هنرستان پویش میناب ممتاز کشور در برنامه تعالی شد

به گزارش بادگیر نیوز ، محمد قویدل لاری با بیان اینکه برنامه طرح تعالی مدیریت مدرسه بازتاب و ترجمه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اظهار داشت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه با نگاهی تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار سعی دارد ضمن تمرکز بر فرآیندهای مدیریتی مدرسه، شرایطی را فرآهم آورد تا کلیه ی عوامل موثر در مدیریت مدرسه تمامی ظرفیت ها و توانایی های داخلی و پیرامونی خود را شناسایی کنند و با اتخاذ رویکرد برنامه محوری نسبت به تعیین اهداف و طراحی برنامه ی عملیاتی مدرسه اقدام کند.
وی افزود: در واقع معلمان مدارس به دلیل پیش بینی کلیه فعالیت ها و چشم انداز های موجود و نیز اختصاص امتیاز به هر یک از محور ها در فرم خام برنامه عملیاتی طرح تعالی مدیریت مدرسه، خود را ملزم به رعایت تک تک بند ها می نمایند.
قویدل ادامه داد: درنتیجه این طرح ارزشیابی دانش آموزان نیز از سطح علمی، آموزشی و همچنین تربیتی و پرورشی بالاتری برخوردار خواهند بود.
معاون آموزس متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در سال ۹۸-۹۷ تعدادیک هزار و ۲۵۰ آموزشگاه سراسر استان ای در این طرح مشارکت داشتند که ۲۵ مدرسه وارد ارزیابی مرحله استانی شدند که هنرستان پویش شهرستان میناب با مدیریت خانم گیتی جهانگیری با بالاترین امتیاز جزو مدرسه برتر استان شد و راهی مرحله کشوری گردید.
قویدل تصریح کرد: پس از جمع بندی امتیازات مدارس منتخب کشوری، هنرستان پویش شهرستان میناب با کسب امتیازات لازم به عنوان مدرسه ممتاز و اهتمام کیفیت در کشور شد و در روز ملی کیفیت که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، مورد تجلیل قرار گرفت.

 

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top