- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

مدیر جدید هلال احمر شهرستان رودان معرفی شد

به گزارش بادگیر نیوز ؛علی اعمی برنطین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در آیین تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودان اظهار کرد:همدلی موجود بین مجموعه مدیریتی رودان و جمعیت هلال احمر ستودنی است که این مهم به جهت ذات جمعیت هلال احمر و فعالیت های مردم محور برای مردم است.

وی ضمن قدردانی از زحمات یعقوبی،سرپرست پیشین جمعیت هلال احمر گفت:انتظار می رود که با هماهنگی های صورت گرفته از مدیر جدید هلال احمر حمایت شود و همکاری ها ادامه یابد‌،همچنین مدیر جدید هلال احمر نیز با مدیریت شهرستان تعامل مناسب داشته و اهداف هلال احمر را در شان مردم رودان اجرا نمایند.

مصطفی غلام پور، فرماندار رودان نیز در این مراسم گفت: هلال احمر یک مجموعه بزرگ است که همه را شامل می شود و‌نیروهای مربوط به ادارات دیگر نیز پای کار خدمت رسانی به مردم هستند.

غلام پور افزود:هرجایی حادثه ای وجود دارد، هلال احمر نیز حضور دارد لذا نگاه و امید جامعه به هلال احمر است که این موضوع ارزشمند است و وظیفه اعضای جمعیت را دو چندان می کند.

وی ادامه داد:شهرستان رودان بنا به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در دل کوه با کوچکترین باران شاهد جاری شدن رودخانه ها است لذا می طلبد در برابر حوادث احتمالی آمادگی کامل داشت .

فرماندار رودان ادامه داد:احساس براین است که جمعیت باید به سمت مردم گرایش بیشتر داشته باشد و همه در امر امدادرسانی حضور داشته باشند.

در پایان این مراسم از زحمات یعقوب یعقوبی،سرپرست سابق جمعیت هلال احمر شهرستان رودان تقدیر و حجت الله ادوایی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتشار دهنده :آرزو محمدی