skip to Main Content

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۶۹۶ مددجوی میناب

به گزارش بادگیر نیوز ؛ عباس راستی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب اظهار داشت: کمک به درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت و رسیدگی به وضعیت بهداشت آن‌ها یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است و در قالب خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود.

وی افزود: طی هفت‌ماهه امسال، بیش از ۸۴۴ میلیون تومان در قالب خدمات درمانی، بهداشتی، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و بیمه‌های اجتماعی برای یک هزار و ۶۹۶ نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان میناب هزینه شده است.
راستی بابیان این مطلب که یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان را بیمه‌های اجتماعی است و تصریح کرد: در این زمینه ۶۴۵ میلیون تومان بابت حق بیمه اجتماعی ۶۰۰ نفر از مددجویان شهرستان میناب پرداخت‌شده است که ۴۹۲ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۱۶۸ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد بوده‌اند.
وی گفت: ۷۸۳ نفر از مددجویان نیازمند از خدمات ویژه‌ی درمانی این نهاد در زمینه‌های پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، هزینه بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال جاری بهره‌مند شده‌اند که در این خصوص ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.
راستی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد رسیدگی به وضعیت تغذیه کودکان کمتر از پنج سال با همکاری مراکز بهداشت می‌باشد که به‌منظور درمان کودکان مبتلابه سوءتغذیه انجام می‌شود و در هفت‌ماهه امسال، مبلغ ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ۳۱۳ کودک کمتر از پنج سال هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب افزود: مبلغ ۲۳ میلیون تومان نیز در راستای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت و در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توزیع بسته‌های بهداشتی هزینه شده است.

انتشار دهنده /آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top