skip to Main Content

هرمزگان میزبان هفدهیمن مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کشور

به گزارش بادگیر نیوز ؛ موسی دادی زاده سرخائی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که درسالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تقدیراز همراهی همه دستگاهها با اهداف آموزش و پرورش، اظهار داشت: استان هرمزگان برای اولین بار میزبان هفدهمین مسابقات علمی کاربردی هنرستانهای سراسر کشور است.
وی افزود: این مسابقات در بهمن ماه سال جاری با حضور قریب به ۴۰۰ نفر از هنرجویان، سرپرستان، داوران و عوامل اجرائی برگزارخواهد شد.
دادی زاده ادامه داد: در این راستا ۹ هنرستان هدف گذاری شده است که مسابقات رشته های کشاورزی در شهرستان رودان و مابقی در شهر بندرعباس برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رشته های این مسابقات را ۳۷ عنوان برشمرد و گفت: سه رشته از ۳۷ رشته مسابقات به صورت المپیاد مهارتی برگزار خواهد شد. ۳۴ رشته در زمینه های صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر است .
این مسئول با بیان اینکه برای میزبانی مطلوب این مسابقات نیاز به همکاری دیگر دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان هست، اضافه کرد: ۱۷۰ رشته در هنرستان های کشور تدریس می شود که ازمجموع این رشته ها، ۵۷ رشته در استان هرمزگان دایر است.مسابقات ۲۰ رشته در هنرستان های شهر بندرعباس، شش رشته در هنرستان کشاورزی شهرستان رودان و ۷ رشته در سازمان فنی حرفه ای هرمزگان و آموزشگاه های آزاد شهر بندرعباس برگزار می گردد.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top