skip to Main Content

مبنای برنامه ریزی آموزش ابتدایی تحقق شعار آموزش و پرورش هرمزگان است

به گزارش بادگیر نیوز ؛ ایرج بیت الهی در نشست تخصصی حوزه آموزش ابتدایی مناطق شرق استان که به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد، به تشریح برنامه عمل این حوزه پرداخت و اظهار داشت: آموزش ابتدائی استان هرمزگان مطابق با سند تحول نظام آموزش و پرورش و شعار سال تحصیلی جاری استان و در نظر داشتن رویکردهای تحولی در این مقطع، برنامه عمل سال تحصیلی ۹۸ را تدوین نموده است.

وی ادامه داد: توجه به پوشش حداکثری دانش آموزان برای ورود به مدارس و کاهش مسائلی که منجر به ترک تحصیل می شود اولین گام در تحقق شعار آموزش و پرورش هرمزگان است که جذب و پوشش تحصیلی بخصوص در دوره ابتدایی از مهمترین اقداماتی است که مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش استان باید مورد توجه قرار دهند.
این مسئول تصریح کرد:باید با عزم و اراده جدی همه دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت و بکارگیری از تمامی ظرفیت دستگاههای دیگر در مناطق، جهت جذب نوآموزان و دانش اموزان بازمانده از تحصیل و نیز تحقق اهداف آموزش ابتدایی گام برداریم.
بیت الهی گام دوم در برنامه ریزی معاونت ابتدائی استان هرمزگان را توجه به تربیت همه جانبه دانش آموزان عنوان کرد و افزود: نگاه ما، تمرکز و برنامه ریزی مدارس ما باید بر پایه تعلیم و تربیت تمام ساحتی شکل بگیرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ما باید آثار سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت را بتوانیم در رفتار، منش و عملکرد دانش آموز در کلاس درس و اجتماع مشاهده کنیم.
بیت الهی به اهمیت آموزش و اجرای ساحت زیستی در دوره ابتدایی اشاره کرد و اظهار داشت:ساحت زیستی و نیز توجه به بازی و ورزش دانش آموزان در دوره ابتدایی، عامل مهمی در هماهنگی، رشد و توسعه سایر ساحت ها به شمار می آید که می تواند ما را برای رسیدن به هدف کمک کند.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top