skip to Main Content

برگزاری دوره های آموزشی والیبال ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها

دوره های آموزشی والیبال ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها در روزهای آینده برگزار خواهد شد

1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، آمنه تواندل رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی بستک از برگزاری دوره های آموزشی والیبال ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها خبر داد.

تواندل در این خصوص گفت: با هدف همگرایی هر چه بیشتر بین دانش آموزان و خانواده های آنها و ایجاد فضایی مناسب جهت حضور خانواده ها در کنار فرزندانشان کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی اقدام به برگزاری این دوره ها نمود.

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی بستک فعالیت ورزشی را یکی از مطالبات دانش آموزان و خانواده های آنان دانست و گفت: فعالیت های ورزشی نقش مهمی در یادگیری هر چه بیشتر دانش آموزان خواهد داشت و از افسردگی آنان جلوگیری خواهد کرد.

تواندل برنامه دوره های آموزش والیبال را اینگونه بیان کرد: بعد از ظهر روزهای شنبه سالن عباسیه در اختیار دانش آموزان پسر و آقایان هست و روزهای یکشنبه دانش آموزان دختر و خانمها می توانند از دوره های آموزشی بهره مند شوند.

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی بستک یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی را پیاده روی هفتگی دانست و افزود: روزهای یکشنبه هر هفته ساعت سه و نیم از مقابل دبیرستان بوخش آغاز می شود و تا قبل از غروب آفتاب به پایان می رسد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top