skip to Main Content

پرداخت ۱۵۱ فقره وام اشتغال، کارگشایی و مسکن به مددجویان پارسیانی

به گزارش بادگیر نیوز ؛ عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، اظهار داشت: ایجاد شغل برای مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای توانمندسازی خانوارها است که از طریق استعداد سنجی، آموزش‌های فنی حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کاریابی برای مددجویان مستعد اشتغال انجام‌شده و تأثیر بسزایی در وضعیت اقتصادی خانواده‌ها داشته است.

نصیریان گفت: ۱۵۱ فقره وام اشتغال، کارگشایی و مسکن بااعتبار بالغ‌بر چهار میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان برای مددجویان در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان با اشاره به سایر خدمات ارائه‌شده به خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان، افزود: ۴۲۸ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه، درمان، معیشت، مسکن و لوازم ضروری زندگی به مددجویان پرداخت‌شده است.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند جزء شاخص‌ترین برنامه‌های توانمندی سازی کمیته امداد می‌باشد که در همین راستا این نهاد با ایجاد بسترهای مناسب کسب‌وکار برای افراد مستعد اشتغال و ارائه مشاوره‌های شغلی، آموزش‌های مهارتی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در خوداتکایی خانواده‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.
شایسته ذکر است در حال حاضر دو هزار و ۶۰۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد پارسیان هستند که ماهانه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بابت مستمری و سایر هزینه‌های رفاهی توسط کمیته امداد به آن‌ها پرداخت می‌شود.

 

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top