skip to Main Content

کمک ۴۱۹ میلیون تومانی کمیته امداد به بهداشت و درمان مددجویان منطقه سه بندرعباس

به گزاش بادگیر نیوز؛ پرویز هاشمی پور، رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس اظهار داشت: بهداشت و درمان از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد است که در همین راستا طی شش‌ماهه نخست امسال، ۴۱۹ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و بیمه‌های اجتماعی مددجویان تحت حمایت منطقه سه بندرعباس هزینه شده است.

وی افزود: ۹۱ میلیون تومان برای هزینه‌های درمانی ۲۶۳ نفر از مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های فرانشیز، دندان‌پزشکی، کالای پزشکی، ساخت عینک و سایر اسناد درمانی مددجویان و ۲۱ میلیون تومان خدمات ویژه به سالمندان و بیماران صعب‌العلاج و نیازمند به نگهداری شهری و روستای پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس تصریح کرد: برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی جامعه هدف تحت حمایت در قالب کلاس‌های آموزشی و همچنین تهیه و توزیع تعداد ۳۵۰ سبد بهداشتی بین نیازمندان نیز بالغ‌بر ۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.
هاشمی پور ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد رسیدگی به وضعیت تغذیه کودکان کمتر از پنج سال با همکاری مراکز بهداشت می‌باشد که به‌منظور درمان کودکان مبتلابه سوءتغذیه انجام می‌شود و در شش‌ماهه نخست امسال، مبلغ ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تغذیه مناسب ۲۰۰ کودک کمتر از پنج سال هزینه شده است.
وی با اشاره به پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان توسط این نهاد، گفت: مبلغ ۲۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای حق بیمه‌های اجتماعی ۸۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۲۰۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس گفت: در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت سالمندان در هفته سالمند امسال، برنامه‌های متنوعی توسط کمیته امداد ازجمله خدمات رایگان پزشکی، مشاوره، اهداء بسته‌های بهداشتی و تجلیل سالمندان تحت حمایت این نهاد انجام شد.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top