skip to Main Content

سمن‌ها نقش تاثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند

به گزارش بادگیر نیوز؛چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خمیر ظهر امروز با موضوع شکل گیری سازمان های مردم نهاد و گزارش طرح اوقات فراغت به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری خمیر برگزار شد.

معاون فرماندار خمیر به نقش محوری سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: سمن‌ها با برخورداری از توان و کارآیی بالا در خدمت به مردم تلاش می‌کنند و مطالبه گری و پیگیری امور اجتماعی و فرهنگی توسط آنان مطرح می‌شود.

وی ادامه داد:سمن‌ها نقش تاثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و بدون مشارکت و حضور داوطلبانه آنان هیچ‌یک از مشکلات به خصوص آسیب‌های اجتماعی حل نخواهد شد.

فرزاد دهقانی بر لزوم تقویت فعالیت سمن‌ها در شهرستان تأکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای کمک به تقویت این فعالیت‌ها ، تسهیل صدور مجوز آنان است.

این مسئول در ادامه با اشاره به موازی کاری در برخی از برنامه‌های جوانان از جمله طرح اوقات فراغت گفت: دستگاه‌هایی که در حوزه جوانان فعالیت می‌کنند، باید فعالیت‌شان در راستای هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک باشد و بدون شک با این اقدام می‌توان در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای نمود.

۱۱۶۵۰ جوان مابین رده سنی ۱۸-۲۹ سال وجود دارد که بیشتر آنان در مرکز شهرستان سکونت دارند.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top