- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز؛سرهنگ “عبدالمجید کرمی” گفت :درپی وصول یک فقره پرونده مبنی بر فروش مال غیر وجعل وکلاهبرداری به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : مالباخته در تحقیقات اولیه اظهار داشت در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ طبق مبایعه نامه یک واحد آپارتمان مسکونی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از” ارسطو ج” خریداری و مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان از قیمت معامله رابه فروشنده پرداخت کردم ومقرر شد در یکم مهرماه سال ۹۷ نامبرده نسبت به انتقال سند ملک مذکور بنام بنده اقدام کند.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: مالباخته در ادامه عنوان کرد پس از آن فروشنده متواری و جوابگوی بنده نبوده است که با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ملک مذکور توسط اجرائیات اداره ثبت اسناد و املاک به مزایده گذاشته شده و بانک مدعی آن می باشد و متهم با علم به این موضوع اقدام به فروش ملک کرده است .

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد : درحین رسیدگی به پرونده تعدادی از شهروندان با طرح شکایت های متعددعلیه متهم به اتهام کلاهبرداری وفروش مال غیر و تحصیل مال از طریق نامشروع اقدام به شکایت کردند که با وصول پرونده های مربوطه به این پلیس با توجه به متواری بودن متهم و حساسیت موضوع ، مجوز قضائی لازم جهت جلب و دستگیری متهم اخذ شد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد : با بهره گیری از شیوه های پلیسی و استفاده از امکانات فنی موجود متهم و محل اختفاء وسکونت وی درتهران شناسایی و اکیپی از ماموران با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و با انجام تشریفات قانونی لازم و با صدور قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مواجهه حضوری به بندرعباس انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان افزود : تاکنون تعداد ۲۳ نفرشاکی که جمعا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توسط متهم از آنان کلاهبرداری شده شناسایی و پرونده در دستگاه قضائی و انتظامی استان تحت پیگیری است.

انتشار دهنده :آرزو محمدی