- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

بهره مندی ۶۱۹ خانوار هرمزگانی از خدمات عمرانی کمیته امداد

به گزارش بادگیر نیوز  ؛ اصغر گلستانی ، مدیرتامین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان گفت: تامین مسکن ضروری ترین و گران ترین خدمت این نهاد است و از طریق هم افزایی منابع کمیته امداد با مشارکت مردم ، موسسه های خیریه و همکاری گروه های جهادی به نیاز مندان ارائه می شود که در همین راستا رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه مسکن و دستگیری از این عزیزان از مهمترین وظایف این نهاد است.

گلستانی اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال ۶۱۹ طرح عمرانی برای مددجویان در قالب ساخت، خرید، تکمیل، مقاوم‌سازی و تعمیر مسکن شهری و روستایی اجرا شده است که از این تعداد ۴۹۳ مورد تعمیر و مقاوم سازی ، ۴۳ موردتکمیل واحد مسکونی نیمه تمام و ۸۳ مورد احداث و خرید مسکن روستایی و شهری برای مددجویان بوده است.
مدیرتامین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان گفت: برای اجرای طرح های عمرانی مذکور چهار میلیارد و۸۶۱ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است که یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد، دو میلیارد و۵۲۱ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از محل مشارکت مردم و خیران هزینه شده است.
وی یادآور شد: از مجموع اعتبارات هزینه شده یک میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان به بخش مسکن روستایی، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعمیر ، مقاوم سازی و تکمیل مسکن مددجویان و یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان به خرید و احداث مسکن شهری اختصاص یافته است .
گلستانی افزود: علاوه برنامه و بودجه در نظر گرفته شده برای سال جاری، امیدواریم بتوانیم با بر نامه ریزی های انجام شده در حوزه احداث مسکن برای نیازمندان به صورت مشارکتی ، تا پایان سال جاری با همکاری و مشارکت موسسه های خیریه و خیرین تعداد ۶۰۰ واحد مسکونی نیز احداث و به مددجویان تحویل دهیم.

انتشار دهنده:آرزو محمدی