skip to Main Content

نیروی انتظامی سد سدید نظام در مقابل هنجارشکنان است/بدخواهان به دنبال گرفتن نقطه ضعف از نیروی انتظامی نباشند

به گزارش بادگیر نیوز؛رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگرند و بحمدالله در هماهنگی کامل به سر می برند تأکید کرد: تبلیغات پوشالی دشمن علیه سد سدید نظام در مقابله با هنجارشکنان و صیانت از قانون ، به جایی نخواهد رسید و بدخواهان به دنبال گرفتن نقطه ضعف از نیروی انتظامی نباشند چرا که ناکام خواهند ماند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار ملکی دیدار و گفتگو کرد.

علی صالحی در جریان این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزجامگان حریم امنیت اظهارداشت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگرند و بحمدالله در وحدت و هماهنگی کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: دشمن ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه را هدف گرفته است و سعی دارد نهادهایی نظیر قوه قضاییه ، سپاه و نیروی انتظامی را که در راستای اهداف و سیاست های تعیین شده نظام حرکت می کنند، تخریب کند و تلاش دارد این ارکان را به انحای مختلف با دروغ پردازی ، شایعه پراکنی و صحنه سازی مورد هجمه قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با هوشیاری مردم و اتحاد مسئولین، تبلیغات پوشالی دشمن علیه نیروی انتظامی به عنوان سد سدید نظام در مقابله با هنجارشکنان و صیانت از قانون ، به جایی نخواهد رسید و به بدخواهان توصیه می کنیم به دنبال گرفتن نقطه ضعف از نیروی انتظامی نباشند چرا که ناکام خواهند ماند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: حقیقت این است که تعامل دو دستگاه قضایی و انتظامی، ثمرات بسیاری در ارائه خدمت به مردم داشته که خوشبختانه این تعامل و همکاری محکمتر از همیشه برقرار است.

وی ضمن تقدیر از تعامل دو سویه مسئولان انتظامی استان هرمزگان با مجموعه قضایی خاطر نشان کرد: دستورات قضایی زمانی می تواند تأثیرگذار باشد که نیروی انتظامی با شجاعت ، جدیت و قاطعیت آنها را اجرا و پیگیری نماید.

صالحی افزود: با اقدامات ویژه مجموعه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان هرمزگان فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در راستای تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر توجه مستمر به پیشگیری از جرائم، گفت: پلیس و دستگاه قضائی باید پیشگیری را در اولویت کار خود قرار دهند چراکه امنیت پایدار با فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و آموزشی در جامعه برقرار می شود.

در ابتدای این نشست نیز سردار عزیز الله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان طی سخنانی دستاوردهای دستگاه قضایی استان یعنی توسعه امنیت پایدار در اقصی نقاط هرمزگان را بهترین هدیه برای مردم برشمرد و افزود: این اقدام مجاهدانی است که مدبرانه در راه رضای پروردگار به خدمت مشغول هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: اقدامات و نتایج عملکرد و فعالیت های دستگاه قضایی استان به لحاظ روانی و معنوی در ایجاد حس امنیت پایدار بسیار مؤثر است.

سردار ملکی تصریح کرد: استان هرمزگان یکی از پنج استان امن کشور است و این موضوع مرهون تلاش و حمایت بی وقفه دستگاه قضایی هرمزگان و همچنین هماهنگی و هم افزایی دادگستری استان با نیروی انتظامی است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مستمر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، دستاوردهای نیروی انتظامی این استان در زمینه کاهش جرائم، پیشگیری از وقوع جرم و کشفیات قاچاق و مواد مخدر را نتیجه تعامل دو جانبه این دو دستگاه ارزیابی کرد.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top