- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

کاهش ۲۱درصدی سرقت های مهم در بندرعباس

به گزارش بادگیر نیوز ، سرهنگ”محمداسماعیل مشایخ” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد کاهش ۲۱ درصدی سرقت های مهم و کاهش ۲درصدی وقوع جرائم خشن در سطح شهرستان بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش ۱۱درصدی کشف سرقت ، افزایش ۳۳درصدی سارقان و افزایش ۲۲درصدی متهمان تحت تعقیب ، افزود: طی سال جاری ۸۳ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی درخصوص موارد نیازمندی پلیسی صورت گرفته است

سرهنگ مشایخ اعان داشت: در این راستا، با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم با پلیس، ۲۲هزار و ۱۳۱ نفر معتاد متجاهر و یک هزار و ۵۶۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به افزایش ۹۲ درصدی کشفیات کالای قاچاق، تصریح کرد: در زمینه قاچاق ۳۴۵ متهم دستگیر، ۷۸۱دستگاه خودرو و ۸فروند شناور توقیف شده اند.

وی تصریح کرد از ابتدای سال جاری ۵۰هزار و ۳۸۶ متهم شامل سارق،مظنون به سارق،خده فروش،معتاد متجاهر،اتباع بیگانه، متهم تحت تعقیب،قاچاقچی کالا و دیگر مرتکتین سایر جرائم دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به دستگیری ۱۸۵ نفر سارق طی یک ماهه اخبر، اذعان داشت: در تحقیقات بعمل آمده سارقان تا کنون به ۷۵ فقره سرقت داخل خودرو، ۱۸فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه ۸فقره سرقت خودرو، ۴۵فقره سرقت موتورسیکلت،۵فقره سرقت اماکن خصوصی، ۳فقره قاپ زنی، ۳۰فقره سرقت کابل،۸فقره سرقت معابر، ۱۷فقره سرقت تلفن همراه، و ۷۵ فقره سایر سرقت ها معترف شده اند.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی