skip to Main Content

دانشگاه پیام نور ابوموسی نقش کلیدی در توسعه این جزیره استراتژیک دارد/ این واحد دانشگاهی روح فرهنگی جزیره است

به گزارش بادگیر نیوز ؛ مهندس رضا پوربابایی نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی در نشست کمیسیون دانشجویی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر رسالت اصلی خود که آموزش و پژوهش و تربیت نیروی متخصص برای جامعه است، گفت: دانشگاه پیام نور ابوموسی نقش کلیدی در توسعه این جزیره استراتژیک دارد.

مهندس پوربابایی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ابوموسی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر توسعه، فرهنگ و اقتصاد این جزیره نقش اساسی دارد.

وی از تعامل بسیارخوب و سازنده دانشگاه پیام نور با دستگاههای اجرایی تقدیر و تشکر نمود و افزود: از عملکرد مجموعه دانشگاه پیام نور ابوموسی رضایت کامل دارم.

فرماندار ابوموسی با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی روح فرهنگی این جزیره محسوب می شود، خاطر نشان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور در خصوص اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه ای داشته باشند.
مهندس پوربابایی تصریح کرد: سازمانهای مردم نهاد و تشکل های دانشجویی بازوی توانمندی به دستگاههای اجرایی و خصوصی می باشند و بر تقویت سمن ها و تشکل ها تاکید ویژه کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و افتخار می کنم که فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستم و این واحد دانشگاهی نیروهای متخصص بسیار زیادی تحویل جامعه داده است که اکثریت هم در جامعه مسئولیت دارند.

در ادامه این نشست محمود عامری سیاهوئی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی به گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و گفت: ثبت نام در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی(بدون کنکور) دانشگاه پیام نور ابوموسی شروع شده و تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه دارد و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه حضوری به واحد آموزش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه با توجه به تفاهم نامه با بانک ها شهریه دانشجویان را بانک ها پرداخت می کنند اظهار داشت: میزان تسهیلات دوره کارشناسی یک میلیون تومان برای ۱۰ ترم با اقساط بلند مدت و با کارمزد کمتر از ۲ درصد و برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز قریب به ۳ میلیون تومان پرداخت می شود که دانشجویی جز تحصیل دغدغه ی دیگری نداشته باشد.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top