- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

ثبت نام رایگان در مراکز برای پذیرفته شدگان بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی

به گزارش بادگیر نیوز ، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن عرض تبریک، تهنیت و شادباش به خواهران و برادران عزیزی که در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی در دانشگاه ‌پیام‌نور، در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ قرار گرفته اند، گفت: ثبت نام رایگان در مراکز و واحدها برای پذیرفته شدگان بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

دکتر خیری با اشاره به اینکه کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۲۳ سایت سازمان سنجش که لینک آن در ذیل این اطلاعیه قرار دارد) در یکی از روزهای چهارشنبه ۹۸/۰۷/۱۰، پنج شنبه ۹۸/۰۷/۱۱یا شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۳ به دانشگاه پیام نور در سراسر استان هرمزگان محل قبولی خود مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی در کافی نت های دانشگاه و حوزه آموزش به صورت رایگان صورت می پذیرد و تشکیل پرونده انجام می شود.

دکتر خیری در پایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در تاریخ های ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک لازم، به مراکز واحد پذیرفته شده در سراسر هرمزگان جهت ثبت نام و انتخاب واحد مراجعه نمایند.

انتشار دهنده: آرزو محمدی