- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بستک: نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی قانون کار در شهرستان بستک

نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی قانون کار با هدف آشنایی جامعه کارگری با حقوق و مزایای صنعت کار در شهرستان.

۲ [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، بهرام فولاد چنگ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی قانون کار در بستک خبر داد.

وی گفت: آشنایی هر چه بیشتر جامعه کار، تولید و تعاونگران شهرستان با مقررات مربوطه آرزویی است که امیدواریم با برگزاری این قبیل برنامه ها محقق شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی علم به مسائل مرتبط با زندگی فردی بویژه در زمینه اشتغال که بخش مهمی از زندگی فردی را تشکیل می دهد لازمه موفقیت دانست و تصریح کرد: اگر از مقررات مربوط به اشتغال آگاه نباشیم نخواهیم توانست در زمینه احقاق حقوق موفق عمل کنیم.

فولاد چنگ علم و دانایی را بهترین راه موفقیت کارگران در جامعه دانست و گفت: جامعه زمانی دچار بی رغبتی نسبت به پیگری مطالبات می شود که از حقوق خود بی اطلاع باشد که خدا را شکر قاطبه کارگران شهرستان نسبت به حقوق و مزایای خود آگاهی دارند و برگزاری دوره های مختلف مسابقه کتابخوانی می تواند نقش مهمی در فراگیر شدن آگاهی نسبت به قانون کار ایفا کند.

یادآوری می شود نمایشگاه کتاب با نمایش کتابهای تخصصی تعاون و کار و نیز مسابقه کتابخوانی با موضوع تعاون و قانون کار در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و در پایان هفته از نفرات برگزیده تجلیل بعمل می آید.