skip to Main Content

مراسم تقدیر از برترین های بسیج و سپاه در شهرستان بندر خمیر به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ امیری جانشین سپاه امام سجاد (ع) در مراسم تقدیر از برترین های بسیج و سپاه در شهرستان با بیان اینکه نقش دفاع مقدس و تتبین این فرهنگ در جامعه امری مهم و ضروری می باشد با یادآوری سه نکته اظهار داشت: نکته اول از درس های دفاع مقدس این است که انقلاب اسلامی ایران به تاسی از دین مبین اسلام هرگز به دنبال جنگ نبوده است ولی این بدان معنا نیست که حاضر به پذیرش تهاجم علیه کشور خود می باشیم.

 

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران هرگز به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور خود را نخواهد داد و همان طور که در سرنگون شدن پهباد متجاوز آمریکا مشاهده شد پهباد مذکور پس از تجاوز به حریم هوایی کشور سرنگون شد و این نشان از دفاع سربازان انقلاب اسلامی از حریم جمهوری اسلامی ایران دارد و نه تهاجم.

 

سرهنگ امیری در ادامه اعتقاد و ایمان به نصرت خداوند ،از دیگر درسهای دفاع مقدس می باشد.

جانشین سپاه امام سجاد استان هرمزگان افزود:سپاهی که در جنگ با دشمن به نصرت الهی باور دارد حتی با تعداد کم سربازان به پیروزی در جنگ امیدوار است.

 

این مسوول مقاومت در مقابل دشمن را یکی دیگر از درس های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: با توجه به از هم گسیختگی ارتش و درگیری داخلی در اول انقلاب، کشور ما با کمترین امکانات و همه مشکلات از خود مقاومت و ایستادگی نشان دادند آیا در این برهه از زمان که کشور در اوج اقتدار است، دشمن می تواند این جنگ را بر ما تحمیل کند؟

 

وی در ادامه به دیدار رییس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس با دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران اشاره کرد و اظهار داشت:دیروز در رسانه ها عزت ملت ایران در مقر سازمان ملل مشاهده شد جایی که دو قدرت برای ملاقات رئیس جمهور کشورمان با رئیس جمهور امریکا خواهش کردند اما با پاسخ منفی و عزتمندانه رئیس جمهور کشورمان مواجه شدند.

 

جانشین سپاه امام سجاد (ع) در بخشی از سخنان خود گفت: ملت ایران ذلت پذیر نیست و این فرهنگی است که از دفاع مقدس به ملت ما به ماندگار رسیده است.

 

وی ادامه داد:تا انقلاب ما انقلاب اسلامی است دشمن هیچگاه دست از دشمنی با ملت ما برنخواهد داشت.

 

سرهنگ امیری در پایان گفت:اگر با وحدت و اتحاد و بدون ترس در مقابل آمریکا بایستیم قطعا این کشور عقب نشینی خواهد کرد.

 

فرماندارخمیر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم اظهار داشت:خوشبختانه مجموعه بسیج و سپاه در هفته دفاع مقدس برنامه های خوبی در شهرستان تدارک دیده است.

وی بیان داشت: خدمت کردن به خلق خداوند خلوص نیت می خواهد که هرکسی نمی تواند از آن بهره ببرد و امیدواریم با همت والای شما بسیجیان شهرستان این خدمات خالصانه باعث توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان و کشور شود.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top