skip to Main Content

احداث خوابگاه ،یکی از مهمترین خواسته های ورزشکاران در حوزه ورزش است

به گزارش بادگیر نیوز؛فرماندار خمیر در جلسه سومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با حضور مدیرکل و معاونین ایشان در بندرخمیر برگزار شد،  اظهار کرد:ورزش یکی از اولویت های اصلی در کشور به شمار می رود که به دلیل درگیر بودن بخش زیادی از مردم لازم است به این مهم توجه شود.
وی ادامه داد:شهرستان خمیر در بخش ورزش یکی از شهرستان های مستعد استان هرمزگان می باشد و باید سهم اعتبارات و بودجه این حوزه متناسب با توان و ظرفیت های شهرستان باشد.
وی در ادامه یکی از مهمترین مشکلات شهرستان خمیر در بخش ورزشی را نبود خوابگاه برای استقبال از ورزشکاران یا تیم های غیربومی عنوان کرد و گفت:با توجه به میزبانی شهرستان خمیر در رشته های مختلف ، متاسفانه مشکلات عمده ای در این عرصه وجود دارد که شایسته ورزشکاران نیست.
وی ادامه داد:این امر سبب شده تا مسئولان حوزه ورزش در برگزاری مسابقات با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.
فرماندار خمیر در ادامه به ظرفیت های سواحل شهرستان خمیر اشاره کرد و  یادآور شد:بندرخمیر در حوزه ساحل و دریا دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش‌های آبی استفاده کرد.
یکی از خواسته های جدی مردم بندرپل در حال محقق شدن است
همچنین فرماندار خمیر در ادامه ،شامگاه چهارشنبه به همراه مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان از مجموعه ورزشی بندرپل بازدید کرد.
فرماندار خمیر در بازدید از پروژه چمن مصنوعی بندرپل گفت:خوشبختانه مراحل نصب چمن مصنوعی در این مجموعه در حال انجام است و امیدواریم ظرف مدت یکماه آینده این پروژه به اتمام برسد.
وی افزود:داشتن امکانات با کیفیت و تجهیزات مناسب از آرزوهای دیرینه مردم بندرپل بوده که خوشبختانه پس از سال ها این امر در حال تحقق می باشد.
فرماندار خمیر از همت بلند دولت برای خدمات رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش تقدیر کرد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مجموعه خودشان خدمات خوبی را برای مردمان منطقه انجام داده‌اند.
انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top