skip to Main Content

۱۳هزار و ۶۷دانش آموز شهرستان خمیر سال تحصیلی را آغاز کردند

به گزارش بادگیر نیوز؛ میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در آیین نواخته شدن زنگ مدارس ، بازگشایی مدارس را نویدبخش سازندگی و پیشرفت کشور دانست و گفت:یکی از دلایل قدرتمند بودن ایران در دنیا نیز ، توانمندی علمی کشور ما بوده است.

این مسئول در ادامه شروع سال تحصیلی را سرآغاز آموختن علم و دانش دانست و بیان کرد: دانش آموزان باید برای درس خواندن هدف داشته باشند و با جدیدت برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

فرماندار خمیر اضافه کرد: از دانش آموزان انتظار می رود قدر این فرصت ها را بدانند و حضورشان در کلاس و مدرسه برای آموزش و یادگیری مفید و کاربردی باشد تا در آینده با دستان پرتوان خود آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

وی همچنین خطاب به اولیاء گفت: اگر می خواهیم که جامعه علمی شکوفایی داشته باشیم و فرزندانمان به اوج علم و دانش برسند باید معلمین را تنها نگذاریم و در کنار آنها تلاش کنیم.

فرماندار خمیر در خاتمه نیز ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، دانش آموزان هیچ گونه مشکل و دغدغه ی تحصیلی نداشته باشند و میزان رشد تحصیلی دانش آموزان نسبت به سنوات گذشته ارتقاء یابد.

ایرج بیت الهی معاونت آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت:استان هرمزگان در زمینه پوشش تحصیلی جزو چهار استان کمتر توسعه در کشور می باشد که با رویکرد اداره کل آموزش و پرورش به سوی توسعه و پیشرفت بیشتر در حرکت هستیم.

بیت اللهی همچنین گفت:استان هرمزگان در سال گذشته در زمینه آموزش عمومی در ۹۹.۴۴ قرار گرفته که از میانگین کشوری جلوتر هستیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به افراد بازمانده از تحصیل بیان داشت:در سال گذشته ۱۵۰۰ بازمانده از تحصیل در استان شناسایی و جذب شده اند و در سال تحصیلی جدید نیز از نعمت دانش برخوردار می شوند.

این مسئول افزود:در بحث کاروان تحصیل نیز ۱۰۰۰نفر از افرادی که بنا به دلایل مختلف از جمله مشکلات معیشتی اقدام به ترک تحصیل کرده بودند، به تحصیل برگشتند.

بیت اللهی همچنین فرماندار خمیر را از جمله فرمانداران پرتلاش استان در زمینه پیگیری و رفع مشکلات آموزشی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توجه به پیگیری و دغدغه های ایشان در حوزه آموزش و پرورش بتوانیم در جهت رفع مشکلات این سازمان در شهرستان حرکت کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمیر نیز در این مراسم گفت:۱۳هزار و ۶۷دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان بندرخمیر در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می شوند که این تعداد در همسنجی با پارسال ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

محمد فولادی افزود: خوشبختانه در مهر امسال هیچ کلاس بدون معلمی وجود نخواهد داشت و اولیاء و دانش آموزان از روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس می توانند برنامه هفتگی را دریافت کنند.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top