skip to Main Content

با سرانه پایین در مدارس نمی توان انتظار تحول در آموزش داشت/ آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه است

به گزارش بادگیر نیوز ، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکصد وسی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار نشست و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اداره کل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار شد، بیان کرد: وضع سرانه مدارس شهر بندرعباس مناسب نیست. سرانه در برخی مدارس سطح شهر بندرعباس در حد صفر است. با این سرانه نمی توان انتظار تحول در آموزش و پرورش را داشت.

آبتین امیری گفت: برخی از افراد از بدنه خانواده آموزش و پرورش وارد شورا و شهرداری می شوند. حضور این افراد هم فرصت است و هم تهدید. برخی ازاین افراد بجای دفاع از مدارس و بیان مشکلات آموزش و پرورش در مقابل مدیران آموزش وپرورش تعارف دارند و اصل مشکلات را بیان نمی کنند.در نتیجه معلمان صدایی ندارند.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ضعف مالی آموزش و پرورش سبب شده بسیاری از فرصت هایی که شهرداری و شورا برای آن فراهم کرده است ، مثل فرصت تجاری سازی مدارس به خوبی استفاده کنند.
آبتین امیری گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ، همه ساله شورا و شهرداری در کنار مدارس هستند و در همه سطوح شاهد حمایت از مدارس سطح شهر بندرعباس هستیم ، که این اقدام مورد حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس است.
وی گفت: مدیریت فعلی آموزش و پرورش استان مورد حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس است و ما معتقدیم علیرغم همه نارسایی ها آموزش و پرورش در مسیر آرامش و پیشرفت قرار دارد.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top