skip to Main Content

عاشورای حسینی با ارزش ترین درس ها را به بشریت آموخت

به گزارش بادگیر نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی با اشاره به سخنرانی خود در امامزاده شاه قطب الدین شهرستان رودان گفت:
عاشورا یک کلاس درسی که آموزگار آن سیدالشهداء است و این عاشورای حسینی بزرگترین و با ارزش ترین درس ها را به بشریت آموخت.

وی افزود:عزاداری امام حسین (ع) به معنای شرکت در حماسه و امروز به برکت عاشورا حسینی عزت پیدا کرده ایم.

عبادی  اظهار کرد:مردم ما با شعارهای حماسی حسین ابن علی (ع)   انقلاب خودشان را به پیروزی رساندند و امروزه ما مدیون ارزش های عاشورایی و عاشوراییان هستیم.

نماینده ولی فقیه در  هرمزگان تاکید کرد: احیای تمدن بزرگ و نوین اسلامی نخستین ماموریت و دومین آن نیز این است که انقلاب و نظام را تحویل به خورشید آسمان ولایت، امام زمان (عج) دهیم.

وی افزود: ماموریت گام دوم انقلاب نقش بی بدیل و بی نظیر بستر سازی و زمینه سازی انقلاب جهانی اسلام را دارد.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد:در بخش دیگری از سخنانش از اصحاب مطبوعات، نخبگان دانشگاهی و حوزه های علمیه و همه آن کسانی که دل در گرو عشق به امام زمان (عج) دارند خواست در گام دوم انقلاب به مهمترین وظایف خود که معرفی عاشورا و اربعین به جهانیان است‌ به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

عبادی با بیان اینکه دنیا باید امام حسین(ع) را از دریچه شناخت مکتب عصر ظهور امام زمان(عج) بشناسد، اظهار امیدواری کرد که انشالله بتوانیم از دریچه عاشورا، مکتب اهل بیت پیغمبر(ص) را به دنیا معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فلسفه عزاداری ها را باید در صحنه های دفاع مقدس ببینیم، یادآور شد: رزمندگان عزیز ما بعد از عزاداری‌ها عملیات می‌کردند و اماده شهادت می‌شدند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه این روزها دشمنان اسلام و قرآن با تمام توان علیه ارزش های عاشورایی ایجاد شبهه می‌کنند و دلیل آن نیز این است که آنها از عاشورا می‌ترسند، تصریح کرد: آنها از عزاداری های شما می ترسند چون می‌دانند که این حرکت بالنده و ارزشمند می‌تواند دنیا را به لرزه درآورد .

وی فلسفه عزاداری‌ها را دنبال کردن راهی برای رسیدن به کمال و رساندن جهان به نقطه مطلوب خود از طریق سیدالشهدا دانست و اذعان کرد: عاشورای ابا عبدالله (ع) می تواند دل های همه مستضعفان را به خود جلب کند و دنیای کفر را به چالش بکشد و دنیا را در مقابل جهان کفر و استکبار بسیج کند.

 عبادی با توجه به اینکه رهبر حکیم انقلاب، امام خامنه ای، جوانان و ملت را به تقویت مجالس و محافل و مدارس حسینی تشویق می‌کند، افزود: شما جوانان عزیز خودتان را برای ماموریت های بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی آماده کنید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان  با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب اسلامی مانیفست نظام اسلامی و نقشه راه نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: خودتان را آماده ماموریت‌های بزرگ کنید و بدانید آینده متعلق به شما است.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top