skip to Main Content

شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرزهای آبی هرمزگان و کشف ۲۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش بادگیر نیوز ، سرهنگ”حسین دهکی” گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت در استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب های شهرستان سیریک شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ”دهکی”بیان کرد : در این عملیات یک فروند یدک کش خارجی توقیف و ۲۸۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۳۲۲ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال نیز کشف شد.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد:در این رابطه ۱۲ نفر متهم خارجی تبعه کشور فیلیپین دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

ایشان با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق،اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top