skip to Main Content

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سپاه پاسداران پارسیان/ خدمت به محرومان سرلوحه کار است

به گزارش بادگیر نیوز ؛ عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان در این خصوص اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به برخی از محلات محروم و همچنین شناسایی افراد بی‌بضاعت و خدمات‌رسانی بهتر به مددجویان کمیته امداد در قالب قرارگاه‌های تحول محلات سپاه پارسیان به همت معاونت اجتماعی سپاه پاسداران تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این دو مجموعه در شهرستان پارسیان به امضاء رسید.

نصیریان، ایجاد روحیه خودباوری و تقویت فرهنگ کار، حفظ و ارتقای کرامت انسانی و زمینه‌سازی برای هم‌افزایی را از اهداف تفاهم‌نامه همکاری عنوان و بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای بروز توانایی‌های خانوارهای تحت حمایت، استفاده از ظرفیت کارآفرینان و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.

وی، حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی و اشتغال را در مناطق محروم از اولویت‌های این تفاهم‌نامه دانست و تأکید کرد: در این تفاهم‌نامه توجه ویژه‌ای به توسعه مشارکت‌های مردمی درزمینهٔ سنت‌های حسنه، احسان و نیکوکاری و انفاق و همچنین ارائه حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی درزمینهٔ های اشتغال و توانمندسازی، مسکن و ساختمان، جهیزیه، آموزش پژوهش و مشاوره به نیازمندان به‌ویژه ساکنان مناطق محروم و قرارگاه‌های تحول محلات سپاه شده است.

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان نیز با قدردانی از همکاری‌های کمیته امداد گفت: درزمینهٔ های ارائه مشاوره‌های تخصصی طرح‌های اشتغال‌زایی، تأمین فضا و امکانات آموزشی و شناسایی ارائه‌دهندگان خدمات کسب‌وکار روستایی با کمیته امداد همکاری خواهد کرد.

وی، حرکت این دو نهاد مقدس را در یک راستا عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران همانند کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت خالصانه به مستضعفین و محرومیت‌زدایی در جامعه تلاش و ممارست می‌کند.

فرمانده سپاه پارسیان ادامه داد: قرارگاه‌های تحول محلات سپاه پارسیان دارای محرومیت‌ها و مشکلاتی هستند که می‌توانیم با همکاری کمیته امداد برخی از این مشکلات را رفع و حرکت در مسیر محرومیت‌زدایی را ادامه دهیم.

گفتنی است استفاده از ظرفیت طرفین تفاهم‌نامه برای ایجاد اشتغال‌ پایدار، بازاریابی و فروش محصولات مددجویان و استفاده از ظرفیت مالی کمیته امداد و سپاه به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی از تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم‌نامه است.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top