- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

اهدای ۹۰ کیف مدرسه از سوی خیر پارسیانی به دانش آموزان نیازمند

به گزارش بادگیر نیوز ؛ عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان از تهیه کیف مدرسه توسط خیر پارسیانی خبر داد و گفت: توسط یکی از نیکوکاران پارسیانی به تهیه ۹۰ کیف مدرسه برای دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید به کمیته امداد اهداء نمود.

وی افزود: ارزش کمک اهدایی خیر نیکوکار را هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام نمود که کیف‌های اهداء شده بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان پارسیان توزیع شد.

نصیریان ضمن قدردانی از مردم و خیرین در جهت همکاری با کمیته امداد، گفت: امیدواریم در جشن عاطفه‌ها با همکاری مردم و خیران بتوانیم تا پایان شهریورماه لوازم‌التحریر و اقلام موردنیاز دانش آموزان نیازمند را تأمین نماییم.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر و محدودیت‌های اعتباری نیازمند مشارکت بیشتر آحاد مردم و خیرین جهت فراهم نمودن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان نیازمند می‌باشد.

رئیس کمیته امداد پارسیان گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر در مراکز نیکوکاری و از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا با نصب اپلیکیشن ناب که یک نرم‌افزار بومی است کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء نمایند.

انتشار دهنده: آرزو محمدی