- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

کیفیت آرد و نان را در استان بالا باید برد

به گزارش بادگیر نیوز ، جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی های شهرستان بندرعباس به ریاست عزیزاله کناری فرماندار با حضور نرگس غلامپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار و مرتضی کوهگرد مسئول تعزیرات آرد و نان فرمانداری در محل سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل گردید.
فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت : نظارت ، بازرسی و ایجاد رقابت در نانوایی ها، تشویق نانوایی ها و افزایش بازرسی های بهداشت به صورت جدی امری ضروری است و باید به سرعت انجام گردد.
عزیزاله کناری بیان داشت: همه ما با یک مدیریت برنامه محور حرکت کنیم و با نگاه مدیریتی و هم اندیشی و همدلی میتوانیم کارها را ساماندهی داده و شاخص های بهبود کیفیت را در زمنیه آرد و نان بالا ببریم.
این مقام مسئول در ادامه به نقش بازرسی ها در بهبود کیفیت و تنوع نان اشاره و خاطر نشان کرد: با بازرسی های منظم توسط اعضای کارگروه از مرحله تولید تا مرحله توزیع و آموزش نانوایان می توان نان مرغوب به مردم ارائه داد.
وی در پایان خواستار همکاری بیشتر مجموعه شرکت غله ، کارخانه های آردسازی و اتحادیه نانوایان شد و تصریح کرد: بازدید از واحدهای نانوایی سطح شهر بطور سرزده همچنان ادامه دارد و باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات ، اهتمام جدی صورت پذیرد.

انتشار دهنده: آرزو محمدی