- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

آیین عزاداری سالار شهیدان با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد

به گزارش بادگیر نیوز، همزمان با ایام سوگواری شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (علیه السلام) فضای دادگستری استان هرمزگان غرق در عزا و ماتم شد و مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی این استان ، دوشادوش اقشار مختلف مردم در قالب دسته‌ها و هیأت‌های مذهبی به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

بر اساس این گزارش ، آیین سوگواری سید الشهدا (علیه‌السلام) با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی و همچنین جمع کثیری از عاشقان و دلباختان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در حسینیه دادگستری این استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی زاده به عنوان سخنران این مراسم، ضمن تبیین عناصر تشکیل دهنده قیام امام حسین (علیه السلام)، یادآور شد: در مکتب عاشورا، مهم‌ترین معروف، لزوم تشکیل نظام و حکومت اسلامی است و حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) به منظور نیل به این مقصد از همه‌ی هستی خود گذشتند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) به آزادگان جهان آموخت که در عرصه‌ی فداکاری برای خدا هیچ حد و مرزی وجود ندارد، خاطر نشان ساخت: اکنون که با عنایت حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و پیروی از فرهنگ عاشورا ، پرچم حاکمیت اسلام در کشورمان بر افراشته شده است، باید تلاش خود را معطوف داریم تا این پرچم عزت در اهتزاز بماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی زاده با بیان اینکه مسیر انقلاب روشن و امیدوارکننده است ، تصریح کرد: ملت قهرمان ایران ، بی اعتنا به تحریم های استکبار جهانی مسیر عزتمندی و اقتدار خود را ادامه خواهد داد و در سایه شور توأم با شعور حسینی و پیروی از ولایت فقیه، تلاش های مذبوحانه دشمن را ناکام خواهد ساخت.

همچنین در ادامه این مراسم پس قرائت زیارت عاشورا ، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ، حاج ذبیح‌الله محبی نژاد به ذکر مصیبت و روضه خوانی پرداخت.

انتشار دهنده :آرزو محمدی