skip to Main Content

آمادگی پلیس بندرعباس برای تامین نظم و امنیت بیش از ۱۶۰ هیئت عزاداری در ایام محرم

به گزارش بادگیر نیوز؛سرهنگ “اسماعیل مشایخ”  گفت : فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس همچون سنوات گذشته برای ایجاد امنیت در مراسمات محرم آماگی کامل خود را اعلام می کند.

وی افزود: در این ایام تعداد ۱۶۱ هیئت از پوشش امنیتی انتظامی به صورت ثابت و سیار برخوردار می باشند که این اقدام از طریق ۳۳۶ نفر نیرو برقرار می شود. در این میان تعداد ۸۴ هیئت پر ازدحام به صورت نیروی ثابت و ۷۸ هیئت که از بقیه خلوت تر می باشند نیز به صورت گشت موتوری و خودروئی پوشش انتظامی داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد: ۱۹۵ واحد گشتی متشکل از ۵۳ واحد گشت خودروئی ، ۶۱ واحد گشت موتوری ، ۸۴ واحد گشت پیاده پیشگیری در مجموع ۶۱۷ نفر ویژه شبهای محرم در هر شب پیش بینی شده است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را برعهده دارند.

این مسئول انتظامی گفت: پوشش امنیتی و انتظامی مراسمات تاسوعای حسینی در زیر پرچم و امامزاده سید مظفر و مراسمات عاشورای حسینی در امامزاده شاه محمد تقی(ع) و مصلای شهر بندرعباس به صورت ویژه در دستور کار می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در پایان ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها در این شبهای خاطر نشان کرد : مردم در این شبها به هشدارهای پلیس توجه نموده و از پارک خودرو ها در حاشیه مراسمات به گونه ای که راه عبور و مرور سد شود جدا خودداری نمایند ، از قرار دادن اشیاء قیمتی درون خودرو به خصوص در محلی که در دید عابرین باشد جدا خودداری نمایند و هنگام ترک منزل حتما از قفل بودن درب ها و پنجره ها مطمئن شوند تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم و از مسئولین هیئات مذهبی نیز خواست تا حین برگزاری مراسم رعایت حال مردم در ساعات پایانی شب را داشته باشند و مردم نیز هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس درمیان بگذارند .

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top