skip to Main Content

برنامه های هفته وقف شهرستان بستک تشریح شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک: هفته وقف، بهترین فرصت برای نهادینه ساختن فرهنگ وقف است.

درخشنده ۱سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: هفته وقف بهترین فرصت برای نهادینه ساختن فرهنگ وقف است.

رضا درخشنده وقف را صالحات الباقیات عنوان کرد و افزود: اگر فضیلت پر ارزش وقف برای جامعه به خوبی تبیین شود، مردم نیکوکار و خیر اندیش و خیرخواه مشتاقانه به سوی آن می شتابند.

وی، افتتاح نمایشگاه وقف، برگزاری همایش یاوران واقف، اهداء خون توسط کارکنان اداره اوقاف و خادمین و هیأت امناء مساجد، تجلیل از واقفین، حضور در زیارتگاه سید محمد سید منصور روستای چاه بنارد و زیارتگاه سید یوسف روستای کنچی و غبار روبی گلزار شهدا را از جمله برنامه های هفته وقف عنوان کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک همچنین دیدار با فرماندار، امام جمعه شهرستان و شهر بستک (اهل سنت) و رؤسای ادارات شهرستان، خانواده شهداء و ایثارگران، ایراد سخنرانی در خطبه های نماز جمعه و تشریح عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه را از سایر برنامه های این هفته نام برد.

درخشنده، وقف را نمونه پایداری در راستای حفظ ارزش ها، عمران و رفع محرومیت ها خواند و بیان داشت: وقف معجزه ی تداوم خیر و برکت و رفع نیازهای جامعه است، این سنت نیک و حسنه نقش مهمی در رفع کمبودها و ساخت تأسیسات زیربنایی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top