- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

کشف محموله های قاچاق ۹۵ میلیاردی در هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز ؛سرهنگ” عباسعلی بهدانی فرد” ، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ها با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند ، ۵۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران در مدت یاد شده ۲ هزارو ۳۴۸هزار قلم انواع مواد خوراکی ، ۹۴ هزار لیتر سوخت، ۸۴۲ هزارو ۴۰۰ نخ انواع سیگار ، ۴۳ راس احشام قاچاق ، ۲ هزارو ۳۸۱ متر پارچه ، هزار و ۹۸۴ قطعه تجهیزات رایانه ای ، یک دستگاه خودرو قاچاق ، ۲۹۷ عدد لوازم یکدی خودرو مجموعا ۵۷ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان ، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در هفته گذشته را ۹۵ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۷۴متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۹۳ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴ پرونده بالای صد میلیون تومان ، ۱۳ فقره بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و ۷۶ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سرهنگ بهدانی فرد پدیده قاچاق را برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتشار دهنده :آرزو محمدی