skip to Main Content

حضور ۲ هزار دانش آموز هرمزگانی در اردو طرح هجرت

به گزارش بادگیر نیوز؛ ابراهیم پیله رام صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به جایگاه ویژه خبرنگاران گفت : خبرنگاران افراد  پر تلاش که در شرایط  ویژه آب و هوایی و جغرافیایی مشغول بکار هستند.

وی افزود:در سال جاری اردو های جهادی طرح هجرت با حضور ۲ هزار دانش آموزی جهت آماده‌سازی مدارس شهری و روستایی در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان هرمزگان تاکید کرد:

اجرای اردوهای دانش آموزی در شهرستان قشم با حضور بالغ بر ۵۰۰ دانش آموز مَعول هستند که بیشترین فعالیت شان در آموزش‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد.

پیله رام با اشاره فعالیت های دیگرشان اظهار کرد:چاپ کتاب شهدای دانش‌آموز استان هرمزگان یکی از برنامه‌های سال‌جاری است.

وی افزود:در استان بالغ بر ۱۵۰ شهید دانش آموز وجود دارد.

پیله رام بیان کرد: به صدا درآمدن زنگ مقاومت و دیدار با خانواده شهدا نیز از برنامه‌های دیگر این سازمان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج دانش آموزی است.

پیله رام تاکید کرد: مربی با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و گوشزد کردن معضلات اجتماعی در قالب طرح شهید بهنام محمدی در استان فعالیت دارند، این مربیان با گذراندن دوره آموزشی در مشهد مقدس برای فعالیت در سال تحصیلی پیش رو آماده خدمت هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان هرمزگان با اشاره به باندهای سازماندهی برای آسیب زدن به امنیت روانی مدارس و ضربه زدن به دانش آموزان از راه اعتیاد گفت: سازمان بسیج دانش آموزی برای مقابله و برخورد با این افراد با کمک دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی کرده است.

پیله رام یکی از معضلات موجود در مدارس را ارزان و در دسترس بودن مواد مخدر و روانگردان صنعتی عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی از دانش آموزان پایه هشتم و نهم ما مصرف قرص‌های روان گردان داشته و حتی از آنها گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارگان‌هایی که باید در این زمینه نقش ایفا کنند مسؤول هستند، گفت: به دنبال مقصر نیستم اما باید همه ما ید واحدی را تشکیل داده و با مدیریت بسیج دانش آموزی برای این معضل گام برداریم و اقدامی بازدارنده انجام شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این سازمان برای اطلاع رسانی دقیق و آموزش مهارت‌های زندگی به قشر نوجوان و جوانی که در شرایط آسیب‌پذیری قرار دارند با کمک دستگاه‌های متولی اعلام آمادگی دارد.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top