skip to Main Content

هرمزگان یکی از استان‌های بی‌بدیل در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور

به گزارش بادگیر نیوز؛داریوش باقرجوان ظهر امروز در جلسه شورای معاونین و جلسه داخلی تودیع و معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان یکی از استان‌های بی‌بدیل در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور است.

وی ادامه داد: راه‌های این استان هم از  شریان‌های اصلی در سطح کشور هستند که باید مناسب، مطلوب و ایده‌آل باشند تا بتوانند شرایط مناسبی برای جابجایی کالا و مطلوبیت زمانی و مکانی ایجاد کنند، تمامی این شرایط می‌طلبد که افرادی مجرب و کارآزموده و متعهد به نظام در این زمینه فعالیت کنند.

 مدیرکل اسبق  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: هم اکنون شرایط فعالیت این اداره کل به گونه‌ای است که کار بر روی مدار افتاده و ادامه کار را تسهیل می‌کند.

در ادامه این جلسه؛ یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: امیدوارم در کنار همکاران بتوانیم اهداف کلان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به شایستگی به پیش ببریم.

وی افزود: به منظور بهبود و ارتقاء سطح خدمات و حفظ ایمنی راه‌ها و تسهیل در امور حمل و نقلی استان تلاش و کوشش مضاعفی در چارچوب قوانین و مقررات صورت خواهد گرفت.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top