skip to Main Content

تأمین ۸۰ دستگاه لوازم سرمایشی به نیازمندان مناطق محروم جاسک

به گزارش بادگیر نیوز ؛ علی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک در این خصوص اظهار داشت: با توجه به گرمای تابستان و افزایش دمای هوا یکی از ملزومات ضروری مددجویان، وسایل و دستگاه‌های سرمایشی است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط، نسبت به خریداری وسایل و در اختیار قرار دادن آن‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد جاسک کمک‌هزینه خرید ۸۰ دستگاه لوازم سرمایشی برای خانوارهای نیازمند در مناطق محروم روستاهای این شهرستان پرداخت کرده است که شامل ۳۰ دستگاه کولر و ۵۰ دستگاه یخچال می‌باشد.

ابراهیمی بابیان اینکه توزیع کالاهای ضروری بین خانواده‌های نیازمند از برنامه‌های حمایتی مهم این نهاد است، تصریح کرد: برای تأمین این تعداد لوازم سرمایشی، مبلغ ۱۴۹ میلیون تومان از محل اعتبارات مناطق محروم اختصاص‌یافته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک بابیان اینکه روستاهای شهرستان جاسک دارای ضریب محرومیت بیشتری نسبت به دیگر نقاط استان هستند، تصریح کرد: در چند سال اخیر خدمات ویژه‌ای به مناطق محروم شهرستان توسط کمیته امداد ارائه‌شده است که می‌توان به ساخت مسکن، بهسازی حمام و سرویس بهداشتی، کمک‌هزینه لوازم سرمایشی و توزیع منبع آب بین خانوارهای این مناطق اشاره کرد.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top